VILLACH, AUSTRIA

Po opravdu dlouhé době jsem se konečně dostala k napsání článku. Vždycky je mi líto, když se podívám na poslední příspěvek tady na blogu a vidím, že jsem zde byla aktivní naposled před několika dny/týdny, nebo dokonce měsíci, jako je tomu právě teď. Mnozí z Vás, pokud jste četli předchozí články, asi ví, že mě čekala velká změna v životě v podobě stěhování do zahraničí, osamostatnění se a nové práce. To je takové moje zdůvodnění toho, proč určitou dobu nevyšel nový článek. O tom, jaké je to žít v nové zemi, v novém městě, okolo 4400 km vzdušné vzdálenosti od domova, Vám napíši příště. 

Teď už ale zpět k Villachu, kde jsem byla s mamkou a bratrem na konci září. Byla to naše poslední společná dovolená na hodně dlouhou dobu. Rakousko, místní jídlo a hory obecně miluju, takže jsem se na týden strávený v přírodě nemohla dočkat. 


Villach se nachází v jižním Rakousku a je druhým největším městem spolkové země Korutany. Je to opravdu nádherné město obklopené přírodou v podobě jezer, hor, tras vhodných na cyklistiku, stejně tak jako je zde spoustu kulturního vyžití. Na to, že byl konec září, nám počasí vyšlo nádherné, skoro letní, a my dva dny strávili v termálních lázních, kde jsme odpočívali a opalovali se. Za týden jsme toho také hodně navštívili, od samotného města, přes jezera, cestu lanovkou, hrady, vyhlídkovou horskou trasu až po Opičí horu, což byl můj nejoblíbenější výlet. Jedná se o rezervaci opic Makaka, kterou je možné navštívit denně od dubna do října a za doprovodu průvodce, který zodpoví všechny vaše dotazy, máte možnost zblízka vidět opice, které zde volně žijí a pobíhají. Opice zde mají vlastní přístřeší, ošetřovnu a tým lékařů, různé prolízačky, rybníky a liány. My, jakožto návštěvníci, jsme jim nijak nenarušovali jejich režim, protože jsme měli přesně stanovenou trasu, které jsme se museli držet. Zhrnuto, podtrženo, byl to super zážitek a celých těch 7 dní nemělo chybu. 













































3 comments

  1. Super fotky! Ta první je jak z pohádky:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Bože, tak tam to muselo byť naozaj nádherné! Krásne fotky ♥

    Saja Frey blog

    ReplyDelete
  3. Nádhernè fotky! Rakousko má nádhernou přírodu a možnost výletů. Jsem si jistá že tam bylo nádherně :)

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete