BUTTON UP SKIRT

Tento typ sukně jsem vídala na různých webových stránkách s módou poměrně dlouhou dobu. Pořád jsem to ale považovala za kousek oblečení, který bych našla ve skříni své mamky a jako typ sukně, který bych rozhodně neunosila. Začátkem léta jsem se šla podívat do New Yorkeru, kde mají, myslím, docela hezké plavky, a i když jsem žádné nesehnala, tak mě zaujala právě tato sukně. Přesně ta, kterou bych si přeci nikdy neoblékla. 

Jenže stejně tomu bylo i u bot typu Adidas Superstar, tenisek New Balance, u crop topů, nebo lacláčů. Móda se zkrátka vrací a vkus se mění. Alespoň můj určitě. Dříve jsem řešila až moc, co si oblékám, jak tím na lidi působím, jak budu posuzována podle zevnějšku a co smím/nesmím nosit. A konečně jsem, skoro ve svých 23 letech, dospěla do fáze, že je mi to jedno :) Ať si každý nosí, co chce a co se mu líbí.

Jak se postupem času vyvíjel Váš vkus? Nosíte v posledních letech podobné oblečení, nebo jste obměnily celý šatník? 








skirt - New Yorker
top - H&M
backpack - Zara
shoes - Converse
watch - Daniel Wellington
bracelet - Pandora

1 comment

  1. sukňa je krásna! a celkový outfit sa mi páči + to kvetinové pozadie. všetko spolu pekne hrá :)

    ReplyDelete