PHOTO DIARY: MAY, JUNE

Od té doby, co mi skončily státnice, si užívám snad každý den. Zase chodím spát s úsměvem na tváři a ráno se probouzím podobně. Zatím jsem jen chodila na brigádu a viděla se s kamarády a konečně dělala to, na co jsem neměla čas - především vidění se s celou rodinou, také opět čtu knížky (začalo se mi hodně líbit krimi ze severského prostředí, takže ráda uvítám nějaké tipy). Ty pravé letní plány mám ale ještě před sebou. 



Léto začalo a mě první výlety a dovolená čeká v úterý, kdy poletím s rodinou na Kypr, kam se nemůžu dočkat. Má prý být přes 40 stupňů, ale spolu s bazénem a mořem mi to určitě nebude tak vadit. Po Kypru hned letím s kamarádkou do Londýna (o mých plánech na léto jste mohli číst TADY), který mě/nás sice stojí hodně peněz, ale hrozně se těšíme. Já jsem tam byla již asi 7x, ale stále se tam ráda vracím, je to moje nejoblíbenější město. Když už tam budeme, tak plánujeme i výlet do Brightonu, tak můžete očekávat hodně fotek :) 

Na konci dubna, přesně 30.4. jsem se zúčastnila pohovoru na pozici letušky u společnosti Emirates. Asi rok jsem o tom denně četla, shromažďovala informace a snažila se co nejlépe připravit, protože jsem věděla, že je to moje jediná šance. Jediná šance v tom smyslu, že pokud bych neuspěla, tak bych se musela přihlásit na mgr studium a další dva roky bych musela nadále studovat a až poté to případně zkusit znovu. 
Tzv. Open day, kde se sejde okolo 120 a více lidí, kteří mají zájem o tuto práci, byl velmi vyčerpávající. Přes všechny pochyby jsem se dostala až do finále, a tak mě 2.5. čekalo tzv. Final interview. Zatím stále čekám na odpověď z Dubaje, již bohužel dva měsíce a to čekání mě hrozně vyčerpává, hlavně po psychické stránce, protože zkrátka nevíte, na čem jste, nevíte, jestli se (v mém případě) máte hlásit na magisterské studium, jestli si máte dělat plány na léto, nevíte nic. Snad to čekání brzo skončí, ať to dopadne jakkoliv. Dobrá zpráva ale je, že mi již dvakrát volali a požadovali nové fotografie, což je většinou dobré znamení, jinak by nevolali vůbec. Pokud by Vás zajímalo více informací o tom, jak takový Open day probíhá, co všechno je potřeba pro to udělat apod., mohu o tom napsat zvlášť článek :) 

Po pohovoru mě čekalo odevzdání bakalářské práce a měsíc učení na státnice, které jsem měla 2.6., takže denní plány byly jasné, proto tu ani nebyly po celý květen žádné články. Po státnicích byl svět hned zase o mnohem růžovější v podobě odpočinku, menších výletů a hlavně, jak můžete vidět, v podobě spousty jídla. Dopřála jsem si návštěvu kosmetiky, nějaké ty oslavy, nákupy, navštívila jsem food festival, ze kterého jste mohli vidět fotky TADY a konečně se dostala i na golfové hřiště, kde jsem nebyla celou věčnost. 

Slavnostní zakončení studia jsem měla tento pátek 24.6. v Rudolfinu a moc se mi to líbilo. Nejen, že byla celá rodina pohromadě, ale promovala jsem ve stejný den, jako má kamarádka a o to více jsme si to, myslím, užily. Kromě tedy toho šíleného vedra. 

Příští článek bude asi již z Kypru, nevím, jestli se mi podaří napsat ještě něco v letadle, uvidím, jak to všechno bude. 

Mějte se hezky :) 






























5 comments

  1. Krásné fotky!:) Po těch fotkách jídla, se mi docela seběhly sliny:(:D A to s tím, že bys byla letuškou v Emirates.. tyjo doufám, že ti to výjde!!! Sama chci být letuškou u Emirates, jenže já si s tím musím ještě počkat, takže doufám že tobě to výjde!:) A článek o tom jak probhá open day by byl super!:) Doufám, že ti to teda výjde a přeji krásnou dovolenou!!:)♥
    Let's eat!

    ReplyDelete
  2. Fotky jsou nádherné a tobě to moc sluší. Koukám že máš léto pěkně naplánované. Práce jako letuška u Emirates je sen a rozhodně by mě zajímala, ne že bych jí chtěla být ale ráda bych se dozvěděla co vše je třeba podstoupit, no, jsem zvědavá jak ti to nakonec vyjde, doufám že jo :-) Užij si dovolenou, budu se těšit na fotky.

    ReplyDelete
  3. Super fotky :) V H&M ve slevách jsem taky nakupovala :)
    BLOND SITE

    ReplyDelete
  4. Držím palce, nech sa ti ozvú. Ja tiež viem, čo je čakanie, každý deň klikám na webovú stránku vysokej školy, či ma prijali. Veď už je skoro koniec júna a ja neviem na čom som. Každopádne verím, že sa tam dostaneš a podľa mňa by si ten článok mala napísať, pretože mňa by celkom zaujímalo ako taký pohovor, ale aj celková práca letušky vyzerá.

    ReplyDelete
  5. Gratuluju ke státnicím!! A s letuškou ti držím palce, určitě je to na dobré cestě:) Mě osobně by článek určitě zajímal! Užij si dovolenou, pořádně si odpočiň a budu se těšit na fotky!

    ReplyDelete