THE BEAUTY OF A RED BAG

Outfit zvolený na druhý den cestování po Itálii (článek z prvního dne u jezera Lago di Garda najdete TADY) byl zase velmi pohodlný. Jak jsem již psala v minulém článku, klíčovým bodem během cestování je, pro mě, pohodlí a samozřejmě i to, jak celý outfit působí. I druhý den bylo u jezera nádherné počasí, úplné jaro, takže stačilo jen pár vrstev, které jsem v průběhu dne stejně musela odložit. 

Tentokrát jsem zvolila jako hlavní kousek červenou kabelku, kterou se mi podařilo "rozbít" celočerný outfit. Boty New Balance jsem vyměnila za Adidas Superstar (ve kterých mi nakonec bylo hrozné vedro), černé kalhoty i koženkový křivák zůstal stejný jako v předešlém outfitu a celé jsem to doplnila šedivým volným svetrem.

Mimochodem, všimnete si, na kterých fotkách je v pozadí vymazaná hlava? Jedná se o vykukující hlavu zpoza zdi, která kazila celkový dojem fotky, tak jsem ji pracně mazala. Jelikož nemám žádný photoshop ani podobný program, tak jsem ji odstraňovala gumou v běžném programu na fotky.  Pokud si toho nevšimnete, tak jedině dobře, to znamená, že tak hrozně jsem ji přecijen neodstranila :)











jacket - Mango
trousers - Mango
shoes - Adidas
jumper - H&M
bag - Mango
watch - Daniel Wellington
bracelet - Pandora

3 comments