STRIPED T-SHIRT

Taky máte poslední dobou problém sehnat kvalitní, dobře padnoucí, obyčejné tričko v neutrální barvě? Např. jednoduché bílé, černé, šedé? Před nějakou dobou jsem si v H&M koupila toto pruhované, moc se mi líbí a jsem s ním spokojená. Od té doby jsem tam ale neviděla žádné, které by mělo podobný střih. Všechna trika totiž mají buď véčkový výstřih, upnuté rukávy, nebo je triko příliš elastické. Oběhla jsem již několik podobných obchodů a nikde nic. Kde kupujete Vy taková obyčejná trika (podobného střihu, jako je toto pruhované)? 

Skoro všechny mé outfity, během našeho roadtripu po Itálii, se skládaly z pohodlných conversek, kraťas a nějakého trička nebo halenky. Co taky jiného nosit, když je ve stínu 39° a ani nefouká?








T-shirt - H&M
Shorts - Forever 21
Shoes - Converse
Purse - from Hungary
Bracelet - Pandora
Watch - Guess

2 comments

  1. Super tričko! Proužky miluji!

    ReplyDelete
  2. Ten outfit vypadá moc hezky! :) ale já jsem na takové ty něžnější romantické kousky :D možná proto,že jsem takovej malej prcek
    Pozdrav z http://allys-cook.blog.cz

    ReplyDelete