BERLIN

Přes Velikonoce jsem byla v Berlíně, kam jsem se opravdu těšila. Bohužel mám již dva týdny zápal plic, takže z plánovaného výletu jsem toho moc neměla - většinu času jsem ležela na hotelovém pokoji a koukala z okna (ještěže jsme měli veliký pokoj s terasou). 


Původně bylo v plánu jít v sobotu po obchodech, protože to byl jediný den, kdy měli otevřeno, v neděli jet do aquaparku Tropical Islands a na velikonoční pondělí se podívat po všech památkách a místech, která stojí za vidění. Plán se nakonec dodržel, ale beze mě. Já pouze zvládla sobotní rychlý nákup v Primarku, který mě ale tak vyčerpal, že jsem zbytek dne proležela. V neděli jsem byla celý den na pokoji, protože aquapark a antibiotika moc dohromady nejdou. A poslední den, v pondělí, jsem alespoň dojela metrem na stanici, kde stavěl sightseeing bus. Tam jsme nastoupili a dvě hodiny jezdili po Berlíně a fotili si památky z autobusu. Bylo to i s německo-anglickým výkladem a moc se nám to líbilo. Po dvou hodinách už jsem zase byla strašně unavená, tak jsem se akorát vrátila zpět do hotelu, kde jsem strávila zbytek dne. 

Musím říct, že výlet do Berlína jsem si představovala jinak, doufala jsem, že nafotím spoustu fotek a outfitů, užiji si hezké počasí, dobré jídlo a celkově Berlín. No, nakonec jsem strávila více než 80% času na pokoji, ale jsem ráda alespoň za to minimum, které jsem měla možnost vidět. 



Nákupní centrum KaDeWe





Budova Filharmonie

Berlínská zeď
Televizní věž a radnice

Berlínská katedrála
Brandenburská brána
Reichstag - budova říšského sněmu


Hlavní nádraží




No comments