SPRING HAS SPRUNG

Tento outfit byl vyfocen v první jarní den, kdy to kupodivu vážně vypadalo, že přišlo jaro. Bylo nádherné počasí a já jsem si udělala výlet s rodinou do Lokte, kde bydlí naši kamarádi. Zašli jsme si na oběd, udělali si hezký den a celkově všechno bylo fajn. 

These pictures were taken on March 21st, which means the first day of spring. Luckily, it was sunny outside so it really looked like spring was here. That weekend I went with my family to Loket where our friends live. We had a nice day outside, had lunch and took these pictures.

Konečně jsem také vytáhla své Vansky, které jsem do té doby nosila spíše do práce nebo na nějaké rychlé zařizování, dříve jsem se v nich zkrátka necítila tak dobře a uvolněně. Pak se ale něco změnilo a mě začalo být jedno, že to jsou boty, které bych si dříve nekoupila. V minulosti jsem si je totiž spojovala se skatem a kšiltovkou a s úplně jiným stylem oblékání, než je ten můj. Naopak v poslední době je spolu s Converse nosím asi nejčastěji, protože pokud to nevíte, tak Vans jsou (spolu ještě s Converse a Toms) ty nejpohodlnější boty. Nebo alespoň pro mě. :) 

Jakmile jsem si tedy ty Vans obula a rozhodla se, že to budou ty pravé boty pro první jarní den, tak ale nastal problém "co k nim?". Abych alespoň trochu odlehčila to, že to jsou Vans, doplnila jsem je třásňovou kabelkou z H&M, kterou mám již asi rok a poslední dobou ji na ostatních holkách vídám častěji. Jako bundu jsem zvolila tuto khaki s koženkovými rukávy, kterou mám již nějaký ten rok a u které byste si možná mohly říci, že je v dobrém stavu. To byste ale nesměly znát její původní odstín khaki, který byl asi tak 50x tmavší. Bohužel za ty roky docela hodně vybledla, ale stále ji nosím ráda. Nakonec jsem outfit doplnila burgundy kruhovou šálou, která mi hezky ladila k botám. 

Finally, I started wearing the Vans again. I bought them in summer 2013 but I haven´t worn them that much. They were my "go to" shoes whenever I went to work but I didn´t feel comfortable wearing them. I used to think that Vans are the right shoes for skaters but not for me, not for my style. Recently, I have been loving them along with the Converse and Toms shoes. 

So when I decided that my Vans are the perfect shoes for the first day of spring, another problem came up. What should I pair them with? In order to make it look more like me, I paired it with my favourite black bag from H&M. As for the jacket, I chose this khaki one with the imitation leather sleeves. At the end, I added this burgundy scarf which goes well with the shoes. 








jacket - H&M 
trousers - H&M 
scarf - H&M 
bag - H&M
shoes - Vans 
watch - Guess

5 comments

  1. Na tvůj blog jsem se dostala díky tvému komentáři pod mým příspěvkem do fóra na Vinted. Tvůj blog se mi moc líbí, budu sledovat :) A mimochodem, super outfit:)

    ReplyDelete
  2. Krásné boty a barva. Kabelka taky moc pěkná tu bych si i koupila.

    ReplyDelete
  3. Na Vansky moc nejsem (spíš vůbec), ale takhle sladěné se mi to vše dohromady líbí ;)

    ReplyDelete