SIMPLICITY

Tento tenký kabát jsem si kupovala loňské léto v Anglii a úplně jsem zapomněla, že ho mám ve skříni. Takže když jsem před nedávnem otevřela skříň, byla jsem mile překvapená, když jsem ho tam viděla viset. Poslední týdny, kdy začalo být tepleji, jsem proto nenosila nic jiného než právě tento kabát. 

I bought this thin coat last summer when I was in England and I completely forgot I have it in my wardrobe. So when I opened my closet not so long ago I was suprised to see it hanging there. I haven´t worn anything else for the past couple of days. 

Je opravdu příjemný, tenký a s moc hezkým vzorem. Navíc je černo-bílý, což je poslední dobou asi má nejoblíbenější kombinace barev. Doplnila jsem ho kabelkou Longchamp, která je vhodná na delší dny strávené ve škole, protože se do ní vejde snad všechno. A konečně nesměly chybět ani converse, které poslední dny nosím, no, neustále. Plánuji si během jara koupit ještě černé, protože jedny converse mi zkrátka nestačí :).

It is really comfortable, thin and with a nice pattern. In addition to that, it is black and white which is my favourite colour combo. I added my Longchamp which is the right bag for long days out when you carry a lot of things around. Finally, I couldn´t forget about my converse which is my favourite pair of shoes. I am planning to buy another pair of black ones because you can´t simply have enough of them :). 












coat - Primark
jumper - C&A
trousers - H&M
bag - Longchamp
shoes - Converse
necklace - Primark
watch - Guess

6 comments

  1. Kabát je opravdu krásný a velice zajímavý! :) A taky se mi líbí ta kabelka. :) http://luccyablog.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, patří mezi moje nejoblíbenější :)

      Delete
  2. veľmi pekný kabát so zaujímavým vzorom :)
    janesworldblog

    ReplyDelete
  3. Velice krásný kabát se zajimavým vzorem:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    ReplyDelete