IT´S TIME FOR A BEANIE

Nikdy jsem nebyla zastáncem čepic, čehož jste si už možná mohli všimnout. Ať je sebevětší zima nebo mrzne, s čepicí na hlavě mě neuvidíte. Přesto jsem si minulý týden pořídila černou beanie a poprvé musím říct, že mi nějaká čepice možná i sluší. 

I never liked wearing hats which you have probably noticed by now. No matter how cold it is outside, you won´t see me wearing a hat. Yet I bought a black beanie last week in Germany and I like it. Maybe it suits me after all. 

Tyto fotky byly nafoceny v pondělí, kdy jsem jela do Prahy zařídit nějaké věci a sešla se s kamarádkou na kafe. Ráda bych vyfotila nějaké fotky i v centru, kde by bylo mnohem hezčí a zajímavější pozadí, ale buď se mi nechce tahat se zrcadlovkou a nebo mě nemá kdo vyfotit. Snad se mi to nějak v nejbližší době povede. 
Rozhodla jsem se vzít si novou čepici, novou šálu a novou kabelku, kterou jsem si koupila den předtím. Trochu mi připomíná malou verzi od Céline, na kterou asi nikdy nebudu mít peníze :D Nebyla ani taková zima, asi 5 stupňů, takže jsem si po dlouhé době vzala koženkovou bundu. 
Doplňky jsem zvolila zlaté, aby ladily se zipy na kabelce - rose gold hodinky, prstýnky i náušnice, na ruce drobné korálky ve zlaté barvě. 

These pictures were taken on Monday when I had couple of appointments in Prague. I decided to wear the new beanie, the new scarf and the new bag I bought the day before. It wasn´t that cold outside, that´s why I went for a jacket instead of a coat. The bag is from Mango and it reminds me of the small version of Céline which I don´t have money for :D 
I wore gold jewellery - a rose gold watch, gold rings and gold earrings. 













 jacket - Promod 
jumper, scarf, beanie - Primark 
jeans - H&M
shoes - Beltissimo 
bag, jewellery - Mango 
watch - Michael Kors 




2 comments

  1. Ty botky jsou vážně vtipné a krásné. :) Já bych k nim volila třeba i "all black" outfit. :) Čepice ti náhodou moc sluší a když je jó zima, vzhled jde u mě většinou stranou. Hlavně aby bylo teplo. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to dekuju :) treba zrovna tuhle cepici budu nosit casteji..

      Delete