THE BODY SHOP TEA TREE PRODUCTS: REVIEW

Dnes Vám přináším článek o Tea Tree produktech na pleť z Body Shopu. Jak již nejspíše víte z ostatních článků (např. My morning skincare routine ), s pletí bojuji již nějakou dobu, přesněji asi 8 let. I když vím, že je to do jisté míry ovlivněno geny, tak i přesto se snažím o pleť starat, co nejvíce. Stále hledám produkty, které by mé pleti vyhovovaly, zatím se mi to ale moc nedaří. 

In today's post I am going to write about the Tea Tree products from The Body Shop. As you probably know by now, I have been having acne for a while - for about 8 years. I try to take a good care of my skin even though I know there are some other things which play a role too, such as genetic factors. I still look for the products which would help my skin. Unfortunately, I am not on the right track yet. 

Tento set čistícího gelu, tonika a krému jsem si koupila v létě v Anglii v naději, že to s mou pletí něco udělá. Paní z Body Shopu mi samozřejmě slibovala, že pokud nebudu spokojená, tak produkty můžu vrátit a dostanu nazpět peníze. Z Anglie jsem ale chvíli na to odjížděla, a tak jsem si jejich vyzkoušení nechala až na podzim. 

Set, který jsem kupovala, obsahoval čistící gel, tonikum a krém, vše určeno na problematickou pleť. Cena nebyla vůbec vysoká, asi 15£, takže mě to přesvědčilo ke koupi. Do té doby jsem s tea tree produkty neměla žádné zkušenosti. 

I bought this set of a foaming cleansing gel, a toner and a face lotion in England during summer. I hoped it would make a difference in my skin. The girl working in the Body Shop told me that I could return the products if I wanted too. The problem was that I didn't have enough time to try it out and then I left England. 

This set cost about 15£ which was a really good price for the whole box of products. I hadn't had the experience with these products before so I was excited to try it out. 


1) TEA TREE SKIN CLEARING FOAMING CLEANSER
Čistící pěnový gel od Tea Tree slibuje, že jemně a dobře vyčistí pleť od nečistot a makeupu a že při častém používání Vás zbaví akné.
Já celou tuto řadu začala používat v září, kdy na tom má pleť byla kupodivu dobře. Sem tam nějaké akné, ale spíše byla ve fázi léčení a hojení. Tento přípravek mou pleť sice zbavil nečistot a makeupu, příjemně ji osvěžil a na pleti byl příjemný, ale od akné mi nepomohl. Nemůžu ani říci, že by umožnil rychlejší regeneraci pleti nebo mě stávajícího akné alespoň trochu zbavil. Jelikož jsem si ho koupila právě kvůli problémům s akné, tak jsem byla zklamaná. V lahvičce mám ještě trochu přípravku a dopoužívám ho, ale znovu si ho nekoupím.

This clearing foaming gel promises to gently cleanse the skin and leave it nice and soft. Also, since this product is for the blemished skin, it says it would help you to get a clearer skin. 
I started using this product in September after I came back from England and my skin was relatively clean. This cleanser did a pretty good job as far as the cleansing part goes - getting rid of the makeup etc.. but getting rid of the acne or helping with the healing? Not so much. I bought this product to help me with the blemishes and since it didn´t do that, I wouldn´t purchase this product again. 




2) TEA TREE SKIN CLEARING TONER
Úkolem tohoto tonika je zbavit Vaši pleť zbytku makeupu a nečistot, které neodstranil čistící gel. Zanechá pleť osvěženou, čistou, matnou a připravenou na použití hydratačního krému. To vše toto tonikum splnilo, ale vzhledem k tomu, že je z řady pro aknózní pleť, čekala jsem více. Od akné mi nepomohl a po jeho použití mě někdy nepříjemně pálila pleť. Pálení bylo ale pouze chvilkové a hned ustalo, proto jsem tonikum používala i nadále. Ani tento produkt si ale znovu nekoupím.

This toner freshens and removes everything which is still left on your face. It leaves the skin feeling soft, clean and matt. This is all true but since it is also suitable from blemished skin, I expected something more. It didn´t help me with the acne and sometimes it even burned a little bit. I won´t buy this product again in the future. 



3) TEA TREE SKIN CLEARING LOTION 
Krém je prodávaný v sadě spolu s čistícím gelem a tonikem a doporučuje se, aby se používal spolu s ostatními produkty z této řady. Krém poskytuje pleti dobrou hydrataci a matující efekt. Na webových stránkách se ale píše, že se dobře absorbuje a do pleti vsákne, což nemůžu potvrdit. Po nanesení na můj obličej mi připadalo, jako kdyby tam jen zůstal a pořádně se nevsákl. Proti akné, ani tento přípravek, nepomohl.

This cream is recommended to use with all the other products from the set - with the cleanser and with the toner. It makes your skin matt and provides hydration. But it also says that it absorbs easily which wasn´t true for me - it was left on the surface of my skin. I didn´t help me with the acne either so I wasn´t happy at all. 


Máte zkušenosti s těmito produkty? Nebo s jinými, které obsahují tea tree? Pomohly Vám proti akné? Dejte vědět do komentářů :)

Does some of you have experiences with these products? Or with some other with a tea tree oil? Did these products help you? Let me know in the comment section :)

5 comments

  1. Tea Tree produkty mám moc ráda, krásně voní a většinou i učinkují :)
    One blondie life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nevim, proc me na plet nic nefunguje :D:/ a ani mi az tak nevonely.

      Delete
  2. Tie produkty musia byť zaujímavé, ešte som o takom niečom nepočula;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zajimavy urcite jsou, akorat mi na mou plet nepomohly :/

      Delete
  3. zkoušela jsi už 3 kroky od Clinique? Anti-Blemish Solutions? Já měla problémy s pletí přesně jak píšeš. Od osmi let, nastoupilo akné a nemohla jsem se ho zbavit. Mastiček a vodiček co jsem od kožní vyzkoušela ani nespočítám. Pak mi dokonce nasadila roaccutane, to pomohlo na 2-3 roky a vš to začalo znova. Lékárenskou kosmetiku mám vyzkoušenu všechnu, dělá asi to co píšeš o téhle řadě. Pak jsem si jednou koupila BB od Clinique a byla jsem s ním hrozně spokojená. Tak jsem se plácla přes kapsu a koupila si tři kroky, sérum Even Better Clinical na jizvičky a pigmentové skvrny, poněvadž moje akné za sebou nechávalo stopy a makeup AntiBlemish a tak do měsíce spolu s tea tree olejem z lékárny (já používám Australian Body Care) a jodisolem začaly dělat pokroky. Sem tam něco, jinak s tím jak moje pleť vypadala před tím se to nedá srovnat. Ještě můžu doporučit přístroj Face-up, ten taky dělá zázraky. Jenže ne každé ráno mám čas ho použít.

    ReplyDelete