PHOTODIARY: AUTUMN

Prosinec je tady a spolu s ním začíná venku přituhovat. Je večer, vedle sebe mám eukalyptový čaj, protože jsem teď nějaká nastydlá, v pozadí mi hraje můj oblíbený zpěvák (znáte Tylera Warda? miluji ho, je úplně skvělý, hezký, krásně zpívá a má neuvěřitelné charisma. koukněte na něj a uvidíte, že se Vám bude také líbit. mimochodem někdy v roce 2015 má tour i po Evropě, snad i v Praze..) a říkám si, proč nenapsat nějaký oddechový pohodový článek, který pro jednou nebude mít nic společného s outfitem nebo cestováním. 


Tak si tu tak sedím a prohlížím fotky v mobilu, kterých mi poslední dobou docela přibylo, a ráda bych se o ně s Vámi podělila. Většinu z nich, možná dokonce všechny, můžete vidět na mém instagramu "klosp" (tady)

Snad celý podzim jsem nosila, a stále ještě nosím, tyhle boty z Beltissima. Jsou překvapivě pohodlné a hlavně zajímavé, protože po straně mají červené detaily. Musela jsem si na ně chvíli zvykat, protože jsou kožené a z toho důvodu i "tvrdší", ale teď na ně nedám dopustit. Mimochodem je stále mají v obchodě, minimálně na Anděli (Praha 5) určitě.
Druhé boty, na které nedám dopustit, jsou mé oxfordky, které mám asi půl roku a kupovala jsem je v pražském italském obchodě, značka je to Letizia Borghi. Ze začátku mi způsobily spoustu odřenin a puchýřů, ale teď jsou málem pohodlnější než nějaké conversky. :) Jediné, na co si musíte dávat pozor, je kluzká podrážka, takže chození např. po nákupních centrech a obchodech obecně, je s nimi složitější. 

























V říjnu mě navštívila kamarádka, se kterou jsme se poprvé potkaly v Anglii v Londýně, kdy jsme tam obě byly jako au-pair tyto letní prázdniny. Ona tam původně měla zůstat celý rok, ale nakonec se vracela chvíli po mě. Každopádně jsme si padly do oka a ona za mnou v říjnu přijela do Prahy. Užily jsme si fajn víkend, zašly do zrcadlového bludiště, na Petřín, na šlapadla atp. I když to mám do Prahy jen 15 min a chodím tam i do školy, tak Prahu a její historické centrum, nemám až tak projdené. Proto jsem byla ráda, že jsem zašly i na Hrad a prohlédly si úzké známé uličky. 





Přelom října a listopadu jsem strávila na Tenerife, o čemž jste už mohli hodně číst v předchozích článcích. Týden strávený v teple mi určitě dodal pohodu, načerpala jsem novou energii a pořádně se vyspala. Tenerife Vám mohu jedině doporučit. :)


Poslední dobou jsem se zbláznila do nakupování knih a dělá mi to snad větší radost, než nakupování oblečení. Kupovala jsem si knihu Zmizelá Dřív než půjdu spát, a protože jsem měla ještě nevyužitou slevu 20%, šla jsem minulý týden do Luxoru znovu, tentokrát pro If I Stay. Film jsem nedávno viděla, ale chci si knihu také přečíst.

























Pokud jsem Vám to ještě neříkala, tak já a kuchyň si moc dobře nerozumíme. Moje kulinářské umění spočívá v tom, že si ohřeji věci v mikrovlnné troubě, maximálně ještě uvařím brambory nebo těstoviny a poliji to už hotovou omáčkou. Docela se bojím toho, až jednou budu bydlet sama a budu muset umět vařit. :D 
Jak ale můžete vidět na fotce, zvládám dokonce i vajíčka, a ty ode mě mi chutnají nejvíce. Myslím, že jsem jediná z rodiny, komu se ten žloutek hezky roztéká po talíři (haha) a opečená šunka samozřejmě  nesmí chybět. Jinak se ke kuchyni nepřibližuji raději vůbec. 
Tyto super palačinky dělají v palačinkárně v Berouně, kde si můžete vybrat z nepřeberného množství slaných a sladkých druhů a jsou úžasné. 
Na poslední fotce jsou brownies s jahodovou a valinkovou zmrzlinou, polité karamelem. Já samozřejmě nejsem autorem, jsou z restaurace v Bratislavě



Vánoce mám v pokoji už několik týdnů, ještě mi chybí použít nějaké drobné ozdoby, ale stromeček mám hotový. Je stříbrný, akorát ve světle lampičky se z něj stává fialový. Kupovala jsem ho v XXXLutz za necelé dvě stovky. Mám na něm stříbrné ozdoby a pod ním vyrovnané malé dárečky a bílostříbrné sněhuláky. Jsem Vánoci holt posedlá. 


Mým nejoblíbenějším časopisem je teď ELLE. Dříve to byly samé BravoGirl, Bravo, někdy v 16 jsem "povýšila" na TopDívka, později JOY, momentálně je to ELLE a Harper's BAZZAR. A každý měsíc se nemohu dočkat až vyjde nové číslo a já na chvíli přestanu vnímat, vypnu a užiji si x stran bezva čtení. 


S touto příšerou budeme letos slavit již druhé Vánoce. V srpnu mu byly dva roky a 12.10.2014 s námi oslavil druhý rok od doby, co jsme si ho přivezli. Jmenuje se Sebastian a i když jsem dříve ke zvířatům měla takový neutrální postoj, jeho jsme si oblíbili všichni. To natěšené kníkání, které slyšíte, když přijdete po celém dni domů, Vám zaručeně zvedne náladu. Je to takové naše zlatíčko. 


Kdo by odolal všem těm latte a horkým čokoládám, zvláště teď v takové zimě? Navíc, vánoční kolekce ve Starbucks a CostaCoffee je zkrátka skvělá. Nejvíce mi chutná asi Pumpkin Spice Latte ze Starbucks, ale Ginger Bread Latte mají lepší v Costě. A ty jejich kelímky jsou moc roztomilé a možná si ten nápoj užijete o něco více, než normálně. :)
BubbleTea je moje závislost už pár měsíců. Pamatuji si, že jsem to poprvé viděla někdy před rokem, jedna moje spolužačka to pila ve škole a já pořád nechápala, co jí v tom pití na dně plave. Ochutnala jsem to někdy na začátku roku 2014 a nebyla jsem úplně přesvědčená, že mi to chutná. Pak jsem si to jednou koupila znovu, chutnalo mi to o něco více, ale tapioku jsem nechala na dně s tím, že mi nechutná. Asi na třetí pokus mi to začalo vyloženě chutnat a tapioka je teď moje nejoblíbenější přísada v těchto čajích (i když praskající kuličky jsou také fajn). Teď, když postavili nové nákupní centrum na Národní a v něm i Bubbleology, jsem nahraná úplně, protože je to hned vedle mé školy a nejraději bych tam byla pořád. 





2 comments

  1. Krásné fotky :)) fakt se mi líbí fialový stromeček :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, normalne je sice stribrny se stribrnymi ozdobami, ale ve svetle lamp je z nej fialovy :))

      Delete