TENERIFE POST #1

Dnes jsem si pro Vás připravila článek o výletě na lodi, který jsme absolvovali na začátku listopadu, kdy jsme ještě byli na tom nádherném ostrově Tenerife. Výlet lodí trval asi 2 hodiny a sešlo se nás tam přibližně 12 lidí. Nebyla to ledajaká loď, ale loď, která tvarem připomínala velrybu. A co navíc, měla i prosklené dno, kterým jste viděli na všechny velryby a cokoliv, co pod námi proplavalo. 

Na výlet jsme se vydali okolo 10 hodiny ráno, protože nám bylo řečeno, že to je nejlepší čas na vyplutí a navíc, že nám to nenabourá celý den a zbytek dne budeme zase moci trávit na pláži. Poté, co se nás sešlo přes deset lidí, jsme vypluli z přístavu. Většina z nás seděla na koženkových sedačkách v zadní části lodi, někteří museli být už v té kryté části, kde je oné prosklené dno. Cestou jsme měli ruského průvodce, který mluvil také španělsky, ale jelikož zrovna ruština ani španělština nepatří mezi mé jazyky, nerozuměla jsem mu ani slovo :D
Dopluli jsme na místo, kde se nejvíce vyskytují velryby. Chvilku jsme čekali, a pak jsme je už v dáli spatřili se svými mláďaty. Trochu jsem zrovna litovala, že nemám nějaký super veliký tele objektiv, jako měli ostatní výletníci, kteří zachytili více, než já s tím mým, ale i tak se myslím fotky povedly. 




foceno přes dno lodi



Po dofocení a prohlédnutí velryb, kdy se sešlo několik lodí na jednom místě, jsme se vydali do zátoky na krátké vykoupání. Dokonce jsme zahlédli velikánskou želvu, která během pár vteřin zmizela pod mořskou hladinou a já u sebe samozřejmě neměla foťák. Ale byla krásná. Potom, po doplnění tekutin a krátkého odpočinku jsme vypluli zase zpět do přístavu, 2 hodiny výletu utekly jako nic. 





Celkově byl výlet vážně super, hlavně se mi líbila loď, která byla neobvyklá a hezká a kapitán mě dokonce na konci nechal sednout si za volant a vyzkoušet si, jaké to je být takovým kapitánem. Takže to byla paráda :)



6 comments

  1. ahoj já Tenerife docela znam a miluju tyhle ostrovy! na velrybách jsem byla taky,ale měli jsme trochu jinou loď a viděla jsem i malé delfínky ! byla to paráda a moc ráda na to vzpomínám ! Byli jste na Pico El Teide ???
    http://typicalgirllondon.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ja byla na Tenerife (obecne i na Kanarech) poprvy, a bylo to super:) na delfínech jsme bohuzel nebyli, jen na velrybách. Na Pico El Teide jsme meli v planu jet, ale jakmile jsme dojeli dolu na parkoviste k ty lanovce, tak nam rekli, ze nahoru uz nejedou kvuli veliky mlze, takze bohuzel:/

      Delete
  2. Nádherné fotky! :) Hned bych někam vyrazila.
    Stala jsem se pravidelným čtenářem a moc se těším na další fotky. Budu ráda, když zvítáš ke mně :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, to jsi hodna, urcite kouknu i k tobe:)

      Delete
  3. Tak tohle si chci v životě splnit! To musel být úžasný zážitek!

    ReplyDelete