HIGH WAISTED SHORTS

Dnes bych Vám ráda ukázala, co jsem si zvolila za outfit v den, kdy jsme od rána do večera seděli v autě a prozkoumávali ostrov. Nemusíte se bát, článků o Tenerife už mám v záloze jenom pár. :)) 

Musím říci, že jsem ráda, že já nebyla tím, kdo musel celý den řídit. Znáte nějaké úzké strmé uličky kdekoliv na světě? Tak teď si představte cesty, které jsou tak 100x horší a máte obrázek o silnicích na Tenerife. No, mnohdy to ani silnice nebyly a byly tak uzoučké, že byly sotva pro jedno osobní auto. Na celý den prozkoumávání ostrova jsem si půjčili auto z půjčovny - manuál - a vybaveni mapou jsme se vydali do hor.  
O tom ale více v příštím článku :)

Jelikož jsme, jak už jsem psala, trávili celý den v autě (naštěstí ten den nebylo takové teplo), tak šla veškerá elegance stranou a zvítězilo pohodlí. Zvolila jsem proto mé oblíbené high waisted kraťasy z Forever 21, které mám již rok, a myslím, že kdyby nic jiného, tak že alespoň hezky prodlouží nohy. 
K nim jsem si vzala bílý nátělník, který má celá záda síťovaná, ale už nevím, kde jsem ho kdysi dávno kupovala. Vzhledem k tomu, že jsem měla s sebou jen 3 páry bot, byly mé možnosti, co si vzít na výlet, dost omezené. Takže jsem si vybrala jediné tenisky, které jsem s sebou měla a to jsou tyhle vínové Vans. Kdyby jste mi před rokem řekli, že já budu člověk, co si koupí Vans, asi bych se jen zasmála. Tento styl bot se mi nikdy nelíbil, ale když jsem je minulé léto viděla v Miami v jednom outletu, nějak sem neodolala. A musím říci, že to jsou mé nejpohodlnější boty vůbec, dokonce vítězí i nad Converskami. Jako batoh jsem zvolila jediný, který jsem si na Tenerife brala a který jste mohli vidět v příspěvku Beach Essentials. Je to můj oblíbený, s vesmírným potiskem z Victoria Secret. A pak jsem si vzala už jenom náramek s nápisem Tenerife, který jsem si koupila na památku. 








Mimochodem, tento článek je mým 30. v řadě. Kdo by to byl řekl, že se já někdy rozhodnu psát a publikovat své fotky takto veřejně (na instagramu mám sice nastavený veřejný profil, to jsem ale zjistila až po několika měsících a už jsem to tak nechala být) a navíc, že mě to bude pořád bavit. Každopádně, chci alespoň touto cestou poděkovat těm pár z Vás, kteří mé články čtou a čtou je rádi, snad Vás čtenářů bude v budoucnu více. :)

No comments