BLACK AND WHITE

Tento outfit je poslední z Tenerife, teď už tu budou jen ty podzimní a zimní, což je docela škoda, protože takhle jsem si aspoň trochu připomínala teplo a hezké počasí. Černobílou kombinaci jsem si vzala poslední večer na Tenerife, kdy jsme šli podél pobřeží do místní restaurace, zakončit ten hezký týden. I když se opravdu moc těším na Vánoce, které jsou pravděpodobně mým nejoblíbenějším obdobím v roce, stejně mi vadí tohle počasí, kdy venku prší a je zkrátka ošklivě. Kdyby alespoň byl ten sníh... 

Tričko mám, myslím, z Primarku. Mám těch jednoduchých černých trik tolik, že ztrácím přehled. Sukně je z obchodu PacSun z Ameriky, kabelka je z obchůdku z Maďarska a černý náhrdelník z Ebay (jak jinak:)). Sandálky jsou stejné jako u minulého outfitu, jsou z Chorvatska a hodinky Michael Kors











Za fotky opět děkuji svému bratrovi, který si to nejspíše nepřečte, ale i tak díky. :)

6 comments

  1. ta sukně je úžasná! :)
    frackovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. To je tak příjemný, vidět zase někde letní outfit :)) Parádní sukýnka a kabelka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju:) a jsem moc rada, ze zrovna ty jsi zavitala na muj blog, tvuj sleduju pravidelne a je super :))

      Delete