BEACH ESSENTIALS

Léto je již za námi, ale přesto mi to nedá nenapsat článek o Beach Essentials, protože kdo by si ho rád nepřipomněl? 
Prvního listopadu jsem se vrátila z Tenerife, kde jsme byli týden a pořádně si odpočinuli. Tak mě napadlo, že napíši, co si já beru na pláž, co je pro mě tou plážovou nutností. 

Kdo by se obešel bez plavek? Ty jsou, řekla bych, nutné. Tyto plavky jsem si koupila loni ve Švédsku, jsou z Lindexu a byly ve slevě asi za 200kč, kdo by je tam nechal? ;) Dokonce se staly mými nejoblíbenějšími.


Většinu času trávím na pláži čtením časopisů nebo knih. Momentálně mezi můj nejoblíbenější patří ELLE.


Téměř v celé naší rodině jsou tmavé typy, jen já mám modré oči, světlejší vlasy a hůř se opaluji. Proto vždy začínám s krémem s faktorem minimálně 25 nebo i 50 (a i přesto se spálím). 


Myslím, že brýlí už mám tolik, že bych si je měla přestat kupovat, přesto nikdy neodolám těm se zrcadlovými skly. Tyhle jsou např. z C&A kupované někdy na jaře. Obal na brýle je z Primarku a stál asi 1 libru :D


Nevím, jak Vy, ale já trpím na neustálé bolení hlavy, a pokud nevypiji několik litrů denně (jako že to nikdy nezvládnu), tak mě hned začne bolet. Proto alespoň v tom největším teple, kdy jsem celý den na slunci, se snažím zůstat hydratovaná a pít co nejvíce.


Jídlo je pro mě základ a snažím se si hlídat, abych jedla každé 3 hodiny. V Anglii na mě koukali divně a nechápali, jak je možné, že jsem stále štíhlá, když jím tak často. A v tom to právě je, každé 3 hodiny musím něco malého (pokud možno zdravého) sníst, nebo je se mnou k nevydržení. Tato ořechová tyčinka je pro mě ta pravá, je v ní spousta ořechů a nevadí, že je nějakou dobu vystavená slunci. 


Vždycky jsem si přála látkový batoh od Victoria Secret a loňské léto jsem si ho konečně pořídila. Líbí se mi, že má široké pohodlné popruhy, a tak nikde netlačí. Má dostatek kapes a je, co se týče designu, neobvyklý. Vejde se mi do něj vše, co potřebuji na pláž, nebo klidně i do školy.


Knihu Zmizelá jsem si koupila asi před dvěma týdny proto, že jsem měla velkou potřebu vidět film a věděla jsem, že před odjezdem k moři to již nestihnu. Proto jsem si alespoň koupila knihu, abych si ji v klidu mohla přečíst. Štve mě ale, že teď už vím, jak to dopadlo, a proto pro mě film už nebude tak napínavý a překvapivý, ale to bohužel tak bývá, pokud čtete knihu dříve, než vidíte film.
Mohu ji jen doporučit, příběh mě moc bavil!


Dlouhé roky jsem sháněla ideální žabky k moři a dlouhá léta jsem nosila jedny od Reebok, které mi byly minimálně o 3 čísla větší. Letos jsem si v Chorvatsku konečně koupila jedny, co se mi líbí a jsou i velmi pohodlné. Jsou od značky Crocs a nejraději bych je nosila snad pořád.


Znáte to, chcete si koupit zmrzlinu, koktejl a nebo Vám jen došel opalovací krém a nemáte u sebe ani korunu/euro. Proto mám vždy alespoň nějaké drobné pro "případ nouze".


Když nastane situace, že dočtu všechny časopisy a knihy, které jsem si s sebou vzala, jsem ochotná jít si i trochu zablbnout a zahrát třeba s míčem. :)) Tento míček koupil brácha až na místě, protože je zásadně někde ztrácí. Mimochodem jsme vymysleli fajn hru, místo házení si s míčem v moři, jsme tam stáli jako solný sloup a nemohli se hnout, a ten druhý měl za úkol se do Vás strefit míčem (z nějaké určité vzdálenosti). Když se mu to podařilo, měl bod. A takhle jsme hráli třeba do 15ti bodů. Na konci je docela zábavné se koukat, jak máme po těle různé červené fleky od strefení se. :)) Takže míček je nutností.


Tento klobouk je zrovna bráchy - já mám hezčí. Svůj jsem si zapomněla doma, tak jsem používala alespoň jeho, abych nedostala úžeh nebo něco podobného.


Ohledně elektroniky si skoro žádnou k vodě neberu, protože nechci, aby byla dlouho na slunci. Spoléhám na to, že v případě potřeby se najde určitě někdo další, kdo má u sebe mobil. Na foťák ale nezapomenu nikdy. 





No comments