WISHLIST AUTUMN 2014

WISH LIST AUTUMN 2014


Spolu s podzimem je tu další wish list. Co bych si tentokrát ráda pořídila nového?

1. Krémový svetr - jakýkoliv teplý krémový svetr, který nebude "kousat" a půjde ho skvěle kombinovat. 

2. Kožené rukavice - žádné kožené rukavice nevlastním a myslím, že se budou skvěle hodit ke všem elegantnějším outfitům, které plánuji na podzim nosit. Zatím se mi ale nedaří najít rukavice v mé velikosti, mám totiž docela veliké dlaně. Takže stále nějaké ty pravé hledám...

3. Parka - mám jednu podobnou v khaki barvě z H&M, po pár vyprání ale začala ztrácet barvu a navíc je hodně tenká. Ráda bych si proto pořídila nějakou teplejší do chladnějších dní, nejlépe v hnědé barvě a s kapucí. 

4. Černé kozačky - nejlépe kožené. Po nedávném úklidu šatníku a botníku jsem zjistila, že nemám ani jedny kozačky, což je během podzimu docela problém. Tak doufám, že se mi na nějaké hezké a za přijatelnou cenu, podaří narazit. 

5. Burgundy svetr - svetr nebo "přehoz" ve vínové barvě je podle mě hezkým kouskem do podzimního šatníku. Svetr v této barvě nemám žádný a moc se mi tato barva líbí, doufám, že nějaký kvalitní a hezký najdu. 

6. Károvaná šála v barvách podzimu - šátků i šál mám nespočet, sdílím celou jednu šátkovou poličku s mamkou a máme jich určitě okolo 30ti. Ráda bych ale nějakou s károvaným vzorem, nejlépe červeno-zeleno-bílou v podzimních odstínech, která bude o něco teplejší a příjemně zahřeje. Když byste věděli, kde takovou šálu hledat, budu ráda za jakákoliv doporučení :) 


Co patří mezi Vaše autumn must have? Co ve Vašem šatníku nesmí chybět? :)


1 comment

  1. pekný wishlist :)

    * na mojom blogu je giveaway, tak ak chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/10/giveaway-necklace.html

    ReplyDelete