CLOSET ORGANIZATION

V dnešním článku bych Vám ráda dala pár tipů co se týče šatní skříně a jejího organizování. Věřím, že také patříte mezi ty, co mají rády ve skříni pořádek a řád. Nebo alespoň já to tak mám a organizování šatní skříně je pro mě určitým způsobem relax. 

Než začnete s jakýmkoliv uspořádáním, je nutné splnit něco jiného:

Projít si a kompletně probrat svůj šatník. 
Opravdu nosíte všechna ta trička vzadu ve skříni a i ty kraťasy, které Vám jsou už dávno malé? Já si to myslela. Proto buďte nekompromisní, vezměte si na to třeba kamarádku a projděte kousek po kousku ve Vaší skříni. Pomůže, pokud vyndáte každičký kousek Vašeho oblečení, dokud nebudete mít skříň kompletně prázdnou. Věřte, že správná kamarádka Vám řekne, jestli Vám dané oblečení sedí a sluší a nebo ne, když ne, pryč s ním. 

Tento velký úklid je dobré dělat třeba dvakrát do roka, já osobně ho dělám na jaře a na podzim. Toto léto jsem ho ale dělala na konci srpna, kdy jsem se po dlouhé době vrátila ze zahraničí a bylo mi jasné, že pokud skříň neprotřídím, tak to nové oblečení ani nebudu mít kam dát. 

Pokud je Vám líto dát všechno oblečení, které nevyužijete, do koše, tak je buď darujte (kamarádkám, na charitu...) a nebo prodejte. Pokud je oblečení téměř nenošené a bez vad, určitě si ho ještě někdo rád koupí, např. na VotočVohoz 
 _________________________________________________________________________________

Jakmile máte oblečení probrané a nechaly jste si opravdu jen věci, které nosíte (a ne i tamten svetr, ke kterému máte citový vztah:)), tak přichází ta zábavná část - dávání oblečení zpět do skříně a samotné organizování šatníku. 

Jestli Vám většina Vašeho oblečení visí na ramínkách, rozhodně jich budete potřebovat co nejvíce. Ramínek není nikdy dost. Já kupuji ty nejlevnější, v balení po 4, z Ikei. Mají je v černé a bílé barvě a slouží dobře. Co se týče celkového vzhledu, určitě pomůže pokud se budete držet stejného typu ramínek, a budete je mít např. pouze ve dvou barvách. Vaše skříň pak bude mít takový ucelený vzhled. 

zleva: elegantnější kalhoty, sukně, elegantní kraťasy, košile, halenky bez rukávu, halenky s rukávem, topy, šaty, tenké svetry, saka

zleva: sportovní bundy, elegantní bundy, džínové bundy, tenké kabáty, zimní kabáty, páteřák a kalhoty na lyže:D
Co se týče kalhot, tak dříve jsem je měla na ramínkách, ale zabíraly mnoho místa, tak jsem se rozhodla mít je v horní poličce mé hlavní skříně, kde je vidím všechny.





Pokud máte sílu a chuť, můžete si oblečení třídit (mimo jiné) podle barev. Na to ale já sílu nemám:) 
Dá se říci, že moje skříně jsou roztříděné podle toho, co kam a jak často nosím. Věci na doma a na ven (na zahradu)  mám samozřejmě jinde, aby se to nepletlo dohromady. 

V tomto prádelníku mám pyžama, trika a mikiny na doma, trika do školy, která nepatří na ramínka a punčocháče s legínami.



1. kšiltovky na golf 
2. termo trika na lyže a sport obecně
3. plavky
4. sluneční a lyžařské brýle
5. mikiny s kapucí na doma
6. trika s límečkem na golf
7. vzadu: oblečení na sport obecně, vepředu: kraťasy 
8. svetry a mikiny
9. spodní prádlo 


10. ponožky
11. nátělníky, tílka
12. pásky
13. psaníčka, malé kabelky
14. pletené svetry
15. tenké látkové kalhoty
16. tepláky


Co bych to byla za holku, když bych neměla dost kabelek a psaníček. Vím, že tento způsob skladování není ideální (nejednou se mi stalo, že se mi navzájem obarvily), ale jinak to bohužel nejde, na to abych je skladovala daleko od sebe, nemám dostatek místa. Přemýšlím ale o pořízení nějakých látkových pytlů - takových, které dostanete při koupi drahých kabelek - a zabalit je do nich. 


Třeba si po přečtení tohoto článku také uděláte pořádek ve Vašich skříních, uvidíte, jak bude vybírání ranních outfitů hnedka o něco jednodušší. :)

Hezký den, 

Claudia


4 comments

  1. Máš to tam vážne dobre pousporiadané, u mňa by sa také čosi veľmi neuchytila, som veľmi neporiadna;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jsem vzdycky byla poradna, rekla bych, ze nekdy az moc :D ale jinak skrin je urcite jedno z mist, ke musim mit vazne uklizino, jinak mi to vadi:)

      Delete
  2. Mám veľmi rada takéto typy článkov :) Máš perfektne veľký šatník.
    theVandasdiary

    ReplyDelete