WISHLIST SUMMER 2014

Spolu s létem přichází i nový wish list. V mobilu se mi to plní seznamem oblečení a doplňky, které rozhodně musím mít, tak jsem se rozhodla o tom napsat článek. 
Některé kousky jsem si chtěla pořídit už loni v létě, ale nějak jsem to nestihla, tak snad si udělám radost ještě teď v srpnu. 





Wish list summer 2014
















1. Řetízek od Tiffany & Co. 
Na tento řetízek se chystám už dlouho, přijde mi, že je elegantní, jednoduchý a hodí se ke všemu. Nejsem vyloženě člověk, co nosí pouze stříbro či zlato, doma mám obojí, takže se nebojím, že bych ho neměla s čím kombinovat. A myslím, že by se skvěle hodil i k pandora náramku, který mám ve stříbrném provedení. 

2. TOMS boty 
Teď v Anglii jsem si pořídila barevnou verzi těchto bot, a stále ještě přemýšlím nad černými, které se přecijen hodí ke všemu.

3. Gumové žabky Melissa 
Nemusí být přesně takové, ale už asi rok sháním elegantnější gumové žabky v tělové nebo černé barvě, ale pořád neúspěšně.

4. Sluneční brýle 
Ráda bych vlastnila alespoň jedny nadčasové designerské brýle, velmi se mi líbí brýle od Channel nebo od Céline. 

5. Overal 
Po hezkém overalu koukám celé léto, procházím všechny možné obchody, ale žádný se mi ještě nelíbil tolik, abych ho musela mít. Chtěla bych nějaký elegantní v neutrálních barvách. Nevíte, kde bych takový sehnala? 

6. Šedivé triko 
Na obyčejné šedivé triko, které by mi hezky sedělo, mám zálusk už dlouho.

7. Skort 
Jedná se o sukni a zároveň kraťasy, zepředu vypadá jako sukně, zezadu jako kraťasy. 
Původně jsem sháněla jednu v černé barvě, teď bych se ale vůbec nebránila nějaké výrazné variantě.

8. Přívěšek na Pandora náramek
I když jsem si za poslední dva týdny koupila dva nové a k narozeninám mě nejspíš celá rodina obdaruje dalšími, pandora přívěsků není nikdy dost. :) 



Co patří mezi vaše SUMMER MUST HAVE? :)

No comments