COLOURFUL OXFORD

Podívat se do Oxfordu bylo vždy mým snem. Nebo tam rovnou i studovat - všechny ty univerzity a jejich kampusy jsou nádherný! Momentálně mi to do Oxfordu trvá 35min autobusem, takže tam jsem docela často a většinou jen tak brouzdám po okolí a kochám se všemi těmi barvami a přírodou. 



Oxford je zkrátka nádherný, i když hodně podobný Cambridge, kde jsem taky byla a moc rozdílů mezi těmito městy se mi nedaří najít. V obou městech jsou malé hezké uličky, kostely, parky a hromada univerzit, i architektura celkově je velmi podobná. Ale co si budeme povídat, každé z nich má své kouzlo. 
Já osobně mám ale raději Oxford, přijde mi, že je celkově líp "uspořádaný", vše je tam na jednom místě a pohromadě.

Jedna z hlavních nákupních ulic




Hotel v Oxfordu


Navštívila jsem různé univerzity (většinou ale jen zvenčí). Jejich zahrady jsou udržované, je tam hodně různých zákoutí a laviček, vypadá to spíše jako nějaké dílo zahradníka, než jen kampus. 

Posezení v univerzitní zahradě


No comments