20 FACTS ABOUT ME

Nikdy není od věci lépe poznat člověka, jehož články čtete. Proto jsem se rozhodla napsat 20 facts about me. Musím říct, že to není tak jednoduchý, jak sem čekala. Přecijen napsat 20, aspoň trochu zajímavých údajů, sám o sobě, je docela práce. 




Tak tedy tady jsou:

1.  Narodila jsem se v létě, 30.8.1993 (narozeniny se blíží, juchů), ale původně jsem se měla narodit o    
     3 měsíce později. Takže můžu být ráda, že tu vůbec jsem. 

2. Mám dva bratry, vždy jsem si přála sestru. 

3. Momentálně jsem na 3 měsíce jako au-pair v Anglii. 

4. Učím se anglicky, francouzsky a od září začínám s italštinou. 

5. Mám italské předky. 

6. Strašně ráda lyžuji, cestuji, fotím a nakupuji. 

7. Jsem ráda ve společnosti dětí, proto ted' dělám au-pair a během školního roku brigádně ve školce. 

8.  Nesnáším své vlasy - po uši jsou jemné a rovné a od uší dolů jsou kudrnaté a krepaté, proto je v 
     99% nosím v culíku nebo v drdolu.

9.  Mám pihu pod pravým obočím a připadám si díky tomu jak Annie z 90210.

10. Mám zeleno-modré oči.




























11. Studuji vysokou školu v Praze se zaměřením na cestovní ruch. 

12. Už přes 8 let nosím snímací rovnátka (na noc) a zuby mi stále nedrží u sebe. Stačí, abych si
      rovnátka jednu noc nevzala a ráno vypadám jak idiot. 


13. Procestovala jsem už spoustu míst - od Evropy, po Ameriku, přes Afriku.. stále jsem ale nebyla v
      Austrálii a Asii, kam bych se jednou opravdu ráda podívala. 


14. Mezi mé "must see" patří Nový Zéland, Austrálie, Kanada, New York a Island.


15. Co se týče jídla, jím skoro vše. Co mě teď napadá, tak nejím zázvor, lilek a mušle, ale našlo by se
      ještě něco dalšího. 


16. Mám téměř nulové sebevědomí, a tak doufám, že mi psaní tohoto blogu a nahrávání fotek
      pomůže ho zvýšit. 


17. Nejsem schopná vejít do restaurace/hospody nebo jakéhokoliv obchodu jako první - musí někdo
      vejít předemnou (když bych vešla jako první, mám pocit, že se na mě strhne veškerá pozornost a
      všichni mě pozorují). 


18. Téměř pořád mám takovou tu představu, že se mě někdo snaží zabít, unést a znásilnit (....), což mi
      docela stěžuje život :D


19. Bojím se pavouků, hadů, tmy, bojím se toho být sama večer doma, bojím se, že vystuduji a
      nebudu schopná najít si práci. 


20. V peněžence musím zásadně mít všechno roztříděné do přihrádek a všechny bankovky musí být
      položeny stejným směrem. I v mém pokoji musí být pořádek a vše na svém místě. 




Tak to by bylo 20 facts about me, doufám, že jste se o mě něco nového dozvěděli a časem třeba napíši nový článek podobného rázu :). 


Claudia




No comments